Marsel İlhan ATP Dubai Tenis Turnuvasında Çeyrek Finalde

 Marsel İlhan ATP 500 Djokovic'in Rakibi


Marsel İlhan Türk Tenis Tarihinde Bir İlki Başardı


Dünya 13 numarası Feliciano Lopez'i 3-6, 7-5 ve 6-3'lük setlerle 3 sette geçerek, çeyrek finalde dünya 1 numarası Novak Djokovic ile karşılaşacak olan Marsel İlhan kariyerinde ilk kez bir ATP tenis turnuvasında çeyrek final oynama şansı yakaladı. 

Sportstv'e yaptığı açıklamada Marsel İlhan şunları söyledi:


"Gerçekten çok güzel bir hafta geçiyor. Zor bir maç oldu. Lopez zor bir rakip. Ben hazırdım ve bunu bekliyordum. Nerede olacağı belli olmuyordu ve Dubai'de oldu.Yarın Novak'a karşı iyi bir mücadele göstermek istiyorum. Kaybedecek bir şey yok. Herkese güzel dilekleri için çok teşekkür ediyorum.

Zverev'e karşı bir hafta önce şanssızlık oldu.


Bu sene çok iyi başlayamadım. Avustralya'da şanssız kura oldu. Ardından Avrupa'da iyi sonuçlar alamadım. Dubai'de daha önce 5 sene oynadım, sadece bir kez tur geçebilmiştim elemelerde. Her sene başarısız geçti ama simdi burada çıkış yaptım. ilk kez ATP 500 serisinde çeyrek final oynuyorum ve yarin ilk 4 seri başı ile ayni kortta olacağım!

İlk turda yendiğim Zverev'e karşı bir hafta önce şanssızlık oldu ve Marsilya'da kaybettim. Burada kazanacağıma emindim çünkü Marsilya'da yaptığım hatalardan ders aldım ve çok iyi bir sonuç elde ettim. Biraz daha basit oynamaya başladım, basit oynayınca da rahat kazandım.

Son oyun çok zor oldu.


Lopez maçı gerçekten güzel ve çekişmeli bir maç oldu. Günün son maçıydı. Sadece Federer maçı ve bizim maç kalmıştı. Çok kalabalıktı, bütün seyirciler beni güzel destekledi, herkese gerçekten çok teşekkür ediyorum."

Son oyun çok zor oldu. ama önemli bir Ace attım ve 15-40'tan çevirdim.

Bu turnuva servislerde çok iyi oynuyorum. Bugün güzel servis attım. Servisler bu turnuvada bana çok şey kattı.

Djokovic maçı büyük tecrübe olacak.


Dünya sıralamasında bir ihtimal 75 gözüküyor şu anda, daha aşağı da olabilir. Su anda bir sıralama hedefim yok. Önemli olan Dubai gibi devamlı böyle oynamak, iyi oynadıktan sonra sıralama gelecektir.

Djokovic maçı büyük tecrübe olacak. Türk tenisini tanıtacağız. Türkiye'de tenis halen arzulanan ilgiyi görmüyor. Tenis bundan sonra daha çok konuşulacak.

Son dönem benim için güzel oldu. Avustralya'da Rod Laver Arena'da oynadım, rüya gibiydi. Sonuçlara baktığımda mutlu değildim, daha iyi sonuçlar bekliyordum. Olmadı ama şimdi Dubai'de oldu. Bundan sonra çok çalışacağım, daha iyi dereceler elde etmek istiyorum.

Umarım yarınki maçtan keyif alırsınız.


Yaş ilerledikçe daha olgunlaşıyorum ve daha iyi oynamaya başlıyorum. Bugün yendiğim Lopez yanlış hatırlamıyorsam 34 yaşında ve kariyerinin en iyi sıralamasında.

Umarım yarinki maçtan keyif alırsınız. Yarin ülkemi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum."

Marsel ayrıca herkese teşekkür ederken, hocası Erhan Oral'ı da unutmadı.

Marsel'in iki antrenöründen biri olan Erhan Oral da Marsel'in Dubai ATP 500'de çeyrek final oynamasının çok buyuk bir başarı olduğunu ve Türk tenis tarihinde bir ilk olduğunu ifade etti.

Marsel'in bu tip başarılar kazanabileceğini hep söylediklerini ifade eden Erhan Oral, Marsel'e de teşekkür etti!

Haber Kaynağı: Sportstv

0 yorum:

Yorum Gönder

Real Time Web Analytics