Hakkımda




Merhaba,

Uzun bir süre ayrı kaldık. Fakat artık ayrılık sona erdi.

Nerede olduğumu görmem ve kendimi yenilemem için bu zaman bana çok lazımdı.

Peki, bu zaman zarfında neler yaptım?

Öncelikle artık TTF I. ve II. Kademe Tenis Antrenörlüğü Belgelerine sahibim. Elbette bir belgeye sahip olmak önemli fakat her şeyin belge olmadığının bilincindeyim.

Diğer yandan bu zaman zarfında yurt dışında online olarak, bir çok eğitime katılarak, kendimi geliştirmeye çalıştım.

Son olarak, şartlarımı zorlayarak da olsa, benim için büyük bir öneme sahip olan ve Türkiye'de düzenlenen dünya tenisinin önemli isimlerinin bir araya geldiği  19. ITF Dünya Antrenörler Konferansına katılma imkanı buldum. Bu vesileyle harika insanlar tanıyarak, fikir alışverişinde bulundum ve dünya tenisine nelerin yön vereceğini tespit etmeye çalıştım.

Kısa zamanda çok işler yaparak, edindiğim bu değerli bilgilerin yanı sıra kortlarda edineceğim pek çok deneyimi yazmaya ve aktarmaya çabalayacağım.

Sizlere yoğun ilgi ve alakanızdan ötürü teşekkür eder, yeni eserlerimle daha yenilikçi bir biçimde, siz tenis aşıklarına faydalı olmaya çalışacağımı bilmenizi isterim.

Görüşmek dileğiyle,

Halil Öztürk, Yazar ve Tenis Koçu
www.tenissanati.com

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Real Time Web Analytics